آموزش بورس و دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه شهر اراک (شعبه ی اراک)

کارگزاری آگاه شهر اراک آموزش بورس و دریافت کد بورسی از شعبه اراک

آموزش بورس و دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه شهر اراک (شعبه اراک)

شهر اراک یکی از بزرگترین قطب های صنعتی و اقتصادی ایران است. شرکت های بسیار زیادی در این صنعتشهر فعالیت صنعتی و اقتصادی انجام میدهند و بسیاری از این شرکت ها نیز سهامشان در بورس اوراق بهادار ایران عرضه شده است. شرکت های بزرگی که فراز و نشیب های زیادی پشت سر گذاشته اند و بخشی از بار اقتصاد ایران را به دوش کشیده اند. شرکت هایی چون صنایع آذراب اراک (فاذر) ، ماشین سازی اراک (فاراک) ، لبنیات کالبر (غالبر) ، هپکو اراک (تپکو) ، آلومینیوم اراک (فایرا) ، املاح معدنی ایران (شاملا) ، کمباین سازی ایران (تکمبا) در اراک قرار دارند و باعث شده اند تا شهر اراک لغب شایسته ی پایتخت صنعتی ایران را به خود اختصاص دهد. وجود این شرکت ها در اراک باعث شده است که دائما در خبرهای اقتصادی و صنعتی از شهر اراک به عنوان مبدا این تحولات یاد شود.کارگزاری آگاه شهر اراک (شعبه اراک ) ، می کوشد درگاه خوبی برای شروع فعالیت سرمایه گذاران عزیز باشد.

شهر صنعتی اراک ,آموزش بورس و دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه شهر اراک (شعبه ی اراک)

ماشین سازی اراک,آموزش بورس و دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه شهر اراک (شعبه ی اراک)

ارتباط صنعت و سرمایه گذاران شهر اراک

وجود این شرکت های بزرگ در شهر اراک باعث شده است که مردم این شهر ارتباط بهتر و حرفه ای تری با امر سرمایه گذاری داشته باشند و می توان گفت که علاوه بر فعالیت گسترده ی صنعتی شرکت های بزرگ در این شهر، مردم نیز حضور پر رنگی در اقتصاد دارند و می توان مردم اراک را جزو فعالترین سرمایه گذاران بورسی دانست.در کنار فعالیت های صنعتی شرکت های بزرگ که نقش پر رنگی در اقتصاد این کلانشهر ایفا می کنند، می توان فعالیت در بازار سهام را نیز جزو فعالیت های مهم و محبوب مردم اراک دانست. برای حضور پر رنگ تر در عرصه ی اقتصاد شما هم وطنان اراکی می توانید با گذراندن دوره های آموزش مقدماتی و تخصصی بورس ، این سرمایه گذاری پر سود را آغاز کنید. کارگزاری آگاه با ارائه ی خدمات کامل بازار سهام از مرحله ی دریافت کد بورسی، آموزش مقدماتی و پیشرفته تا موفقیت شما در بازار سرمایه همراه شماست.

شروع فعالیت بورس در اراک

برای ثبت نام در دوره های آموزش بورس در اراک می توانید از لینک زیر اقدام کنید . همچنین می توانید قبل از مراجعه به شعبه، ثبت نام کد بورسی خود را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهید تا هنگام مراجعه به شعبه در وقت شما صرفه جویی شود. (برای آموزش کامل مراحل ثبت نام می توانید از این لینک اقدام کنید).کلاس های بورس در شعبه ی اراک کارگزاری آگاه به صورت دائمی برگزار می شود.

آموزش بورس و دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه شهر اراک (شعبه ی اراک)

آموزش بورس و دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه شهر اراک (شعبه ی اراک)

با استفاده از نقشه ی زیر می توانید حضورا به شعبه ی کارگزاری آگاه در شهر اراک مراجعه نمایید

 

آدرس شعبه کارگزاری آگاه در شهر اراک :

اراک ، خیابان خرم – نبش کوچه قائمی زاده – طبقه اول – کدپستی: ۳۸۱۹۷۶۴۳۷۶

شماره ی تماس شعبه ی اراک با پیش شماره ی 086 : 33136220 331302213313282233132310

[divide]

آشنایی بیشتر با شرکت های بورسی حاضر در شهر اراک

آلومینیوم اراک ,آموزش بورس و دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه شهر اراک (شعبه ی اراک)

آلومینیوم ایران (اراک) :

این شرکت با نماد بورسی فایرا در بازار سهام ایران  داد و ستد می شود و بزرگترین تولید کننده ی آلومینیوم ایران محسوب می شود. محصولات اصلی این شرکت عبارتند از:

  • شمش 50 پوندی
  • شمش 1000 پوندی
  • شمش تی بار ( تی شکل )
  • اسلب یا تختال
  • بیلت

این شرکت در فاصله ی سالهای 2018 تا 2019 توانست رشدی 2400 درصدی را تجربه نماید. چنین رشدی به این معناست که یک واحد دارایی در مدت 4 سال 24 برابر شده است . یعنی یک سرمایه ی یک میلیون تومانی به بیست و چهار میلیون تومان رسیده است

[divide]

آذراب اراک , آموزش بورس و دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه شهر اراک (شعبه ی اراک)

صنایع آذرآب اراک :

این شرکت با نماد فاذر در بازار بورس ایران حضور دارد و همیشه یکی از خبرساز ترین سهم های ایران بوده است. شرکت آذرآب درواقع یک هلدینگ در زمینه ی زیرساخت های صنعتی است و فعالیت های آن را می توان در حوزه های زیر تعریف نمود:

  • ساخت پالایشگاه های نفت
  • ساخت پالایشگاه های گاز
  • ساخت سد
  • ساخت تجهیزاتِ کارخانجات نیشکر
  • ساخت کارخانجات قند
  • ساخت انواع نیروگاه های برق ( برق آبی ، گازی ، حرارتی ، هسته ای )
  • ساخت کارخانه های سیمان
  • ساخت مجتمع های پتروشیمی و …

 

[divide]

کمباین سازی ایران اراک , آموزش بورس و دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه شهر اراک (شعبه ی اراک)کمباین سازی اراک (ایران):

یا همان ایران جانساز قدیم و بزرگترین شرکت تولید کننده ی کمباین در خاورمیانه، شرکتی است که در سال 1348 با همکاری شرکت جان دیر (John Deere) آمریکایی،  که در حال حاضر بزرگترین شرکت تولید کننده ی ماشین آلات کشاورزی در جهان است تاسیس شد.

جالب است بدانید که بیش از 90 درصد بازار فروش کمباین ایران در اختیار این شرکت است. هر چند این شرکت ارتباط چندانی با شرکت اصلی (آمریکایی) ندارد اما عمدتا با شعبات این شرکت در آلمان و فرانسه سابقه ی همکاری داشته است.محصولات شرکت کمباین سازی اراک به کشورهایی چون افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، قزاقستان، ازبکستان، عراق، زیمباوه، اسپانیا، ونزوئلا و چین صادر شده است.

[divide]

شرکت معدنی املاح ایران,آموزش بورس و دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه شهر اراک (شعبه ی اراک)معدنی املاح ایران (شاملا):

این شرکت یکی از شرکت های معدنی ایران است که سهامش در بورس عرضه شده و در تالاب میقان اراک قرار دارد. این شرکت به منظور استخراج و فرآوری نمک های صنعتی از جمله سولفات سدیم و کلروز سدیم تاسیس شده است. این شرکت یکی از زیر مجموعه های سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( شستا ) می باشد. احداث این شرکت در تالاب میقان که در حال حاضر بزرگترین تولید کننده ی سولفات سدیم در خاورمیانه است با حاشیه هایی همراه بوده و نگرانی های زیست محیطی را بر انگیخته است.

موارد مصرف سولفات سدیم :

  • صنایع شوینده
  • صنایع کاغذ سازی
  • صنایع شیشه
  • صنعت چرم سازی
  • دارو های دامی

[divide]

شرکت ماشین سازی اراک,فاراک,آموزش بورس و دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه شهر اراک (شعبه ی اراک)ماشین سازی اراک (فاراک):

شرکت ماشین سازی اراک که با نماد فاراک در بورس ایران معامله می شود، یکی از بزرگترین شرکت های پیمانکار ایرانی است که در حوزه ی :

  • ساخت پل
  • ساخت نیروگاه های برق ( برق آبی، گازی و بادی )
  • ساخت پتروشیمی
  • ساخت پالایشگاه گاز و نفت
  • ساخت سد
  • ساخت کارخانه ی سیمان
  • ساخت تجهیزات بنادر و تجهیزات ترابری و ریلی
  • ساخت تجهیزات معدنی ، دکل و موتور حفاری
  • ساحت واحد های تصفیه ی آب صنعتی
  • ساخت پمپ های سانتریفیوژ و انواع پمپ های صنعتی
  • ساخت انواع زباله سوز ها و کوره های صنعتی عظیم
  • ساخت انواع سازه های فولادی

ماشین سازی اراک یک ابر شرکت

این ابر شرکت به نوعی شرکت مادر آذرآب نیز محسوب می شود و عملا شرکت آذرآب طرح توسعه ی شرکت ماشین سازی بوده است که بعدها به صورت مستقل فعالیت خود را ادامه داده است.جالب است بدانید که این شرکت در سال 1346 در زمینی به مساحت 134 هکتار توسط مهندسان اتحاد جماهیر شوری تاسیس شده است و در قبال تاسیس این شرکت گاز ایران به شوروی صادر می شد.

اخیرا این شرکت که عمدتا در حوزه ی صنایع سنگین فعالیت می کند و اولین شرکت صنایع ایران نیز می باشد در زمینه ی توسعه ی کسب و کارهای نوپا نیز فعال شده است. این شرکت از زیر مجموعه های صندوق ذخیره ی فرهنگیان که یکی از غول های سرمایه گذاری ایران است ، می باشد.جای بسی خوشحالی است که مهندسان ژاپنی پس از بازدید از این شرکت اعلام کردند که ماشین سازی اراک توان تولید موتور هواپیما و جت را دارد و امیدواریم که با توسعه ی بیشتر این شرکت توانمند شاهد چنین دستاوردهای غرور آفرینی باشیم.

از جمله پروژه های بزرگ و قابل توهی که شرکت ماشین سازی اراک انجام داده است می توان موارد زیر را نام برد

  • برج تقطیر بسیار بزرگ پالایشگاه اراک
  • پل های قوسی کارون 3 بزرگترین پلهای قوسی خاورمیانه
  • ماشین های مکنده ی غلات در بندر چابهار
  • برج های خنک کننده ی نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • و ….

بورس ماشین سازی اراک

[divide]

شرکت هپکو اراک , آموزش بورس و دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه شهر اراک (شعبه ی اراک)هپکو اراک (تپکو)

شرکت تولید تجهیزات سنگین – هپکو اراک ( Heavy Equipment Production Company ) یک ابر شرکت ایرانی مستقر در اراک و فعال در حوزه ی تولید تجهیزات سنگین و فوق سنگین است. شرکت هپکوی اراک اولین و بزرگترین کارخانه ی تولید تجهیزات و ماشین آلات سنگین در ایران و خاورمیانه است که گستره ی فعالیت آن، تولید ماشین آلات راهسازی ، واگن ، کامیون ، جرثقیل سنگین و فوق سنگین، تجیزات صنایع مس و فولاد ، ساخت دستگاه های حفار ، تجهیزات فناوری هسته ای و نیروگاهی ، تجهیزات سد ، ماشین آلات کشاورزی و معدنی و … شامل می شود.

این شرکت در سال 1351 با هدف تامین نیاز ایران در خصوص ماشین آلات سنگین و فوق سنگین و پوشش کامل صنایع ایران در زمینی حدود 90 هکتار تاسیس شد. شرکای خارجی این شرکت هنگام تاسیس شرکت های پوکلین فرانسه ، نویستار اینترنشنال آمریکا ، ساکایی ژاپن ، دایناپاک سوئد و لوکومو فنلاند بودند که چنین ترکیبی نشان دهنده ی تفکر بسیار استراتژیک موسسان شرکت جهت بروزرسانی و بدست آوردن دانش روز تولید تجهیزات می باشد.

بحران های شرکت هپکو اراک

شرکت هپکوی اراک در سالهای گذشته بحران های زیادی را پشت سر گذاشته و سوء مدیریت کلان صنعتی باعث شد حق کارگران این شرکت برای مدت زیادی ضایع شود و نهایتا پس از پیگیری و اعتراضات بسیار و البته مساعدت مسئولان مربوطه این مشکلات تا حدودی مرتفع گردید. امیدواریم که همیشه وضعیت این ابر شرکت صنعتی ایران خوب باشد و همچون گذشته نقش مهمی در اشتغالزایی استان مرکزی ایفا نماید. در ادامه می توانید ویدیو های مختصری درباره ی این شرکت ببینید.

[divide]

حل مشکلات هپکوی اراک و از سرگیری تولید در این ابر شرکت

[divide]

مستند نان گزیده ها – مستندی صنعتی اقتصادی و گوشه هایی از مشکلات کارکنان این شرکت

[divide]

 

9 دیدگاه دربارهٔ «کارگزاری آگاه شهر اراک آموزش بورس و دریافت کد بورسی از شعبه اراک»

  1. سلطانی

    سلام وقتتون بخیر، برای ثبت نام کلاس بورس از شهرهای مختلف هم دانشجو میپذیرین، در صورت مثبت بودن جواب آموزش به چه صورت خواهد بود؟؟ممنون میشم پاسخ بدین و شهریه کلاسها چه میزان است

    1. محسن رضایی

      سلام . وقت شما بخیر
      بله ما در همه ی استان های ایران شعبه داریم و در همه ی شعب هم تیم آموزشی کاملا مجرب آموزش می دهند . دوره های ابتدایی جهت آشنایی اولیه کاملا رایگان است

  2. شادی شیخی

    سلام ببخشید من میخام کلاس اموزش بورس شرکت کنم و چیزی بلد نیستم از بورس باید چکار کنم
    ساکن اراک هستم
    shadi.sheikhi2012@gmail.com
    البته ۲۰۱۲ انگلیسی نوشته شود

    1. محسن رضایی

      سلام . بعد از اینکه ثبت نام کد بورسیتون رو انجام دادید . (آموزش دریافت کد بورسی توی سایت هست – بالای صفحه ) از طریق آدرسی که در همین پست ذکر شده می تونید تشریف ببرید کارگزاری اراک و ثبت نام در کلاسها هم انجام بدید

  3. سلام و وقت بخیر. برای دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه حتما نیاز است که حساب بانک ملت داشته باشیم یا با حساب بانکهای دیگر هم میشود کد بورسی از کارگزاری آگاه گرفت؟
    با تشکر

    1. سلام . وقت بخیر
      می شود با حسابهای دیگر هم . الزاما نیاز نیست ملت و سامان داشته باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا