بورس در خوزستان - دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه در اهواز،دزفول،اندیمشک،آبادان،بهبهان،ماهشهر

بورس در خوزستان – دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه در اهواز،دزفول،اندیمشک،آبادان،بهبهان،ماهشهر

بورس در خوزستان – دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه در اهواز،دزفول،اندیمشک،آبادان،بهبهان،ماهشهر

کارگزاری آگاه به عنوان کارگزار برتر بورس در ایران جهت سهولت سرمایه گذاری مردم عزیز استان خوزستان، خدمات آموزش بورس و دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه در شهرهای اهواز،دزفول،اندیمشک،آبادان،بهبهان،ماهشهر را در بالاترین سطح ارائه می کند. مردم عزیز استان خوزستان می توانند از طریق اطلاعات این مطلب به راحتی کد بورسی خود را دریافت کنند.

معرفی استان خوزستان

استان خوزستان نیازی به معرفی ندارد و بر هیچ کس پوشیده نیست که این استان بزرگ و دیار مردمان دلیر، مهد تمدن بوده است . جایی که خواستگاه اجتماعات توسعه یافته ی بشری ، 2700 سال قبل از مسیح بوده و می توان این خطه را جزو کهن ترین زادگاه های بشریت دانست. بزرگترین معدن طلای سیاه ایران که بر کرانه ی خلیج فارس آرام، آرمیده و همواره مورد توجه دولتهای استعمارگر و بی توجهی دولت های داخلی قرار گرفته است. این استان طبق سرشماری سال 95 با جمعیت حدود 4.7 میلیون نفر پنجمین استان پُرجمعیت ایران است

به دلیل موقعیت استراتژیک این استان شرکت های بسیار بزرگ و قدرتمندی در آن حضور دارند که البته سهم شرکت های بورسی ایران نیز در خور توجه است.

این استان به واسطه ی همسایگی با رشته کوه های زاگرس مقصد سرچشمه های خروشان و پر آب زاگرس است و همین موهبت باعث شده استان خوزستان پر آب ترین استان ایران لقب بگیرد.

جالب است بدانیم که این خطه ی پر برکت بالاترین نرخ مهاجرت را در میان تمام استان‌های ایران دارد.مردم این استان به دلایل متعدد از جمله آب ناسالم، ریزگردها و هوای نا مطبوع در دهه ی اخیر ، گرمای طاقت فرسا در فصل تابستان، بیکاری ، فقر و گرانی تصمیم به مهاجرت گرفته اند. مقصد بسیاری از مهاجران خوزستان تهران ، شهرهای شمالی ایران و خارج از کشور بوده است.

اقتصاد و بورس در خوزستان

اقتصاد این استان عمدتا مبتنی بر نفت ،معادن و کشاورزی است و نا گفته پیداست که این استان نقشی بسیار پر رنگ در درآمد ملی ایران دارد. بزرگترین شهر این استان اهواز است که یکی از قطب های پر قدرت صنعتی ایران محسوب می شود و از این حیث همیشه مورد توجه بوده است.با توجه به این موضوع که بسیاری از شرکت های این استان سهامشان در بورس اوراق بهادار ایران خرید و فروش می شود، از این حیث نیز دائما مورد توجه فعالان بازار سرمایه هستند. این استان از شهرهای اهواز ، آبادان ، آغاجاری ، امیدیه ، اندیکا ، اندیمشک ، ایذه ، باغ‌ملک ، باوی ، بندرماهشهر ، بهبهان ، حمیدیه  ، خرمشهر ، دزفول ، دشت آزادگان ، رامشیر ، رامهرمز ، شادگان ، شوش ، شوشتر ، کارون ، گتوند ، لالی ، مسجدسلیمان ، هفتکل ، هندیجان ، هویزه  تشکیل شده است.

همه ی دوستانی که سایر شهرهای استان خوزستان زندگی می کنند می توانند جهت دریافت کد بورسی به شهرهای اهواز ، دزفول ، اندیمشک ، آبادان ، بهبهان ، ماهشهر مراجعه کنند. کارگزاری آگاه با هدف پوشش حداکثری و تسهیل دریافت کد بورسی برای هموطنان خوزستانی شعب خود را در این استان گسترش داده است. در ادامه لیست کامل شعب این استان ارائه می شود.

[divide]

آموزش بورس در خوزستان و شهرستان های استان به صورت رایگان

 

با استفاده از نقشه ی زیر می توانید حضورا به شعبه ی کارگزاری آگاه در شهر اهواز مراجعه نمایید

بورس در خوزستان - دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه در اهواز،دزفول،اندیمشک،آبادان،بهبهان،ماهشهر

آموزش بورس در خوزستان

 

با استفاده از نقشه ی زیر می توانید حضورا به شعبه ی کارگزاری آگاه در شهر دزفول مراجعه نمایید

 

با استفاده از نقشه ی زیر می توانید حضورا به شعبه ی کارگزاری آگاه در شهر اندیمشک مراجعه نمایید

بورس در خوزستان - دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه در اهواز،دزفول،اندیمشک،آبادان،بهبهان،ماهشهر

آموزش بورس در خوزستان

با استفاده از نقشه ی زیر می توانید حضورا به شعبه ی کارگزاری آگاه در شهر آبادان مراجعه نمایید

 

با استفاده از نقشه ی زیر می توانید حضورا به شعبه ی کارگزاری آگاه در شهر ماهشهر مراجعه نمایید

بورس در خوزستان - دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه در اهواز،دزفول،اندیمشک،آبادان،بهبهان،ماهشهر

آموزش بورس در خوزستان

با استفاده از نقشه ی زیر می توانید حضورا به شعبه ی کارگزاری آگاه در شهر بهبهان مراجعه نمایید – بورس در خوزستان

[divide]

شرکت های بزرگ بورس در خوزستان

بورس در خوزستان , شرکت فولاد خوزستانفخوز (شرکت فولاد خوزستان)

شرکت فولاد خوزستان دومین تولید کننده ی بزرگ فولاد ایران است و پس از فولاد مبارکه جایگاهی استراتژیک در این صنعت و کشور دارد. کارخانه ی این شرکت در مجاورت شهر بزرگ اهواز قرار گرفته و بواسطه ی همین موقعیت جغرافیایی دفتر مرکزی شرکت نیز در شهر اهواز قرار دارد.

شرکت فولاد خوزستان بواسطه ی بزرگی و گستردگی از سه کارخانه ی بزرگ و اصلی و چند کارخانه ی کوچک و فرعی تشکیل شده است.

کارخانه‌های گندله سازی

شامل دو واحد گندله سازی، هر یک به ظرفیت اسمی ۵/۲ میلیون تن گندله در سال است. در این کارخانجات سالانه بالغ بر پنج میلیون تن گندله سنگ آهن از پودر تغلیط شده تولید می‌شود.

بورس در خوزستان , شرکت فولاد خوزستانکارخانه‌های احیاء مستقیم

در این کارخانه گندله‌های سنگ آهن به آهن اسفنجی (آهن احیاء مستقیم) تبدیل می‌شوند. در این بخش در حال حاضر سه واحد میدرکس با مجموع ظرفیت ۱/۶۵ میلیون تن و دو واحد زمزم۱ با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن و زمزم۲ با ظرفیت یک میلیون تن در سال مشغول تولید می‌باشند. واحدهای زمزم، بومی شده میدرکس به حساب می‌آیند و توسط کارشناسان داخلی طراحی و نصب شده‌اند.

بخش فولاد سازی

در این بخش محصولات نهایی شرکت یعنی شمش فولادی (بلوم و بیلت) و تختال (اسلب) از آهن اسفنجی تولید می‌شود. بخش فولادسازی متشکل از شش کوره قوس الکتریکی، چهار کوره پاتیلی، یک VD و دو ماشین دوخطه ریخته‌گری تختال، سه ماشین شش‌خطه شمش و تاًسیسات جمع‌آوری غبار فولادسازی می‌باشد. ماشین‌های ریخته‌گری، فولاد مذاب را به تختال و شمش تبدیل می‌نمایند. ظرفیت تولید سالیانه این بخش ۲/۳ میلیون تن می‌باشد.

کارخانه‌های جانبی

کارخانه آهک : کارخانه آهک در دو خط تولیدی، آهک مورد نیاز برای مراحل گندله‌سازی و فولادسازی را تاًمین می‌کند.

کارخانه اکسیژن : کارخانه اکسیژن در سه واحد اکسیژن مورد نیاز شرکت را تولید می‌کند.

اسکله اختصاصی بندرامام : اسکله اختصاصی شرکت فولاد خوزستان شامل دو سیستم تخلیه کشتی در سایت ۶ منطقه ویژه اقتصادی واقع شده‌است.

تصفیه خانه آب : تصفیه خانه آب شرکت فولادخوزستان درمنطقه کوت عبدالله اهواز و در مجاورت رودخانه کارون قرار گرفته‌است که آب مورد نیاز شرکت فولادخوزستان را از رودخانه کارون برداشت و به شرکت فولاد ارسال می‌کند.

نیروگاه :برق مصرفی مجتمع از یک نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی تأمین می‌شود.

تصفیه‌خانه پساب‌های صنعتی : تصفیه‌خانه فولاد خوزستان، از بزرگ‌ترین تصفیه‌خانه‌های پساب‌های صنعتی در سطح ایران است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز نموده‌است. این کارخانه خارج از فضای اصلی شرکت بوده‌است.

با توجه به بزرگی این مجموعه ، فولاد خوزستان یک هلدینگ بزرگ فولادی می باشد و شرکت های زیرمجموعه آن عبارتند از:

گروه توسعه فراگیر فولاد خوزستان
صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد
صنعت فولاد شادگان
ایده پردازان صنعت فولاد
مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب
فولاد لجستیک
تامین آتیه فراگیر
توسعه اقتصادی فراگیر وفا
توسعه اقتصادی پایدار فراگیر
توسعه صنعتی و معدنی ایساتیس
شرکت فولاد اکسین

[divide]

در این ویدیو شرکت فولاد خوزستان معرفی می شود که توصیه می کنیم حتما برای شناخت بیشتر شرکت فولاد خوزستان و صنعت فولاد ایران این ویدیو را مشاهده نمایید.

[divide]

بورس در خوزستان , شرکت سیمان خوزستانسخوز (شرکت سیمان خوزستان)بورس در خوزستان , شرکت سیمان خوزستان

شرکت سیمان خوزستان که با نماد سخوز در بازار سهام ایران معامله می شود در منطقه دشت دنا در 120 کیلومتری شرق شهرستان اهواز احداث شد. این شرکت از زیر مجموعه های سرمایه گذاری تامین اجتماعی ایران که با نام شستا شناخته می شود و شرکت سیمان فارس و خوزستان است.این شرکت با توجه به موقعیت جغرافیایی و دسترسی آسان به آبهای نیلگون خلیج فارس، نزدیکی به مرزهای خاکی و آبی کشور عراق ، طرح های عمرانی بسیار گسترده در محدوده ی جنوب کشور، موقعیتی ممتاز و استراتژیک دارد.شرکت سیمان خوزستان در حال حاضر با تولید سالانه 2/5 میلیون تن کلینکر و سیمان شامل،تیپ های 5،2،1و سیمان چاه نفت (کلاس G)و سیمانهای پوزولانی وسرباره ای با کیفیت بسیار بالا یکی از بزرگترین کارخانه های سیمان کشور محسوب می شود.

شرکت سیمان خوزستان با تولید انواع سیمان بر اساس موقعیت و مزیت های رقابتی خود پتانسیل بسیار بالایی در توسعه ی کسب و کار ِمنطقه ی جنوب کشور دارد و امیدواریم با توجه به رویکرد خلق ارزش پایدار، ایجاد ثروت و فرصتهای کسب و کار با سرمایه انسانی سرآمد همواره برای صاحبان سهام و سایر ذینفعان ارزش آفرین باشد.

[divide]

برای درک و شناخت بیشتر صنعت و کارخانه های تولید سیمان شدیدا توصیه می کنم این ویدیو را ببینید

در این ویدیو خواهید دید:

نحوه ی برداشت خاک و انتقال به کارخانه

فرایند پخت و تولید مواد

فرایند ساخت کلینکر سیمان ( کلیننکر =  اکسید کلسیم ، سیلیسیم ، آلومینیوم و سنگ آهن )

کاربردهای سیمان برای شناخت بازار مصرف و بررسی عرضه و تقاضا

[divide]
ویدیوی اختصاصی سیمان خوزستان یک ویدیوی غرور آفرین برای مردم عزیز ایران و خوزستان
[divide]

 

بورس در خوزستان , نورد لوله خوزستانفاهواز (نورد و لوله اهواز)

شرکت نورد و لوله ی اهواز یکی از قدیمی ترین شرکت های ایران است و در سال 1350 شمسی جهت تولید کلاف ورق گرم فولادی ، لوله های سیاه و گالوانیزه، لوله های گاز و پروفیل تاسیس و مورد بهره برداری قرار گرفت. شرکت نورد و لوله اهواز مشتمل بر واحدهای نورد گرم ورق، دو کارخانه لوله‌سازی، خطوط برش و دسته‌بندی کلاف ورق، گالوانیزاسیون، واحد اسیدشویی و روغنی نمودن ورق می‌باشد.

محصولات این شرکت عبارتند از:

• کلاف ورق گرم فولادی • کلاف ورق گرم اسیدشویی شده و روغنی • تسمه ورق تخت • لوله‌های سیاه و پروفیل • لوله‌های گالوانیزه بدون دنده و گالوانیزه دنده شده  • لوله‌های گاز  • پروفیل چهار گوش با مقاطع مربع و مستطیل

[divide]

بورس در خوزستان , شرکت فارسیت اهوازسفاسی (فارسیت اهواز)

شرکت فارسیت اهواز در سال 1353 جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان جهت تامین محصولات مورد نیاز در طرح های عمرانی تاسیس شد و پس از تهیه ی ماشین آلات جدید و ضمن تکیه بر توان مهندسین و کادر فنی مجرب توانست تا حدود زیادی پاسخگوی نیاز و ظرفیت بازار هدف خود باشد. در حال حاضر این شرکت در زمینه ی تولید دیوارها و قطعات بتنی پیش ساخته، تولید لوله های بتنی مسلح و غیر مسلح فعال است و سهام آن نیز با نماد سفاسی دربورس ایران داد و ستد می شود.

آدرس شرکت فارسیت اهواز

موضوع فعالیت شرکت : تولید محصولات آزبست و سیمان

نشانی دفتر : اهواز – کیلومتر 9 جاده خرمشهر

نشانی امور سهام : تهران – خیابان شهید بهشتی – خیابان پاکستان-کوچه چهارم پلاک 4 طبقه اول

تلفن امور سهام : 88753616 (021)

وب سایت : www.farsitahwaz.com

[divide]

پتروشیمی آبادان یک شرکت بزرگ بورس در خوزستان

بورس در خوزستان , پتروشیمی آبادانشپترو (پتروشیمی آبادان)

بعد از کشف نفت توسط بریتانیا و استخراج آن در ایران لزوم احداث کارخانه‌های بالا دست مبدل جهت جلوگیری از خام فروشی در کشور احساس شد و بعد از تأسیس پالایشگاه آبادان به عنوان نخستین پالایشگاه ایران و با توجه به وجود گاز فراوان همراه با نفت استخراجی و همچنین کشف میادین گازی در سال‌های بعد کشور نیاز به محصولات پتروشیمی را احساس کرد و در سال ۱۳۴۲ انستیتو نفت فرانسه از طریق سازمان برنامه و بودجه مأمور شد تا مکان‌یابی ایجاد صنایع پتروشیمی در ایران را بررسی کند؛

مزیت های پتروشیمی آبادان

با توجه به نزدیکی آبادان به میادین نفتی و همچنین وجود خط لوله‌های نفت از قبل احداث شده برای پالایشگاه آبادان و دسترسی به منابع آب شیرین دائمی به دلیل مجاورت آبادان با رودخانه اروند رود این مطالعات منجر انتخاب شهر آبادان و به تأسیس شرکت سهامی پتروشیمی آبادان با مشارکت ۷۴٪ سهم شرکت ملی پتروشیمی و ۲۶٪ سهم شرکت ب اف گودریج آمریکا گردید.

و در سال ۱۳۴۶ به دلیل اینکه در داخل کشور هیچگونه تجربه ساخت مجمتع‌های پتروشیمی وجود نداشت عملیات ساختمانی مجتمع توسط شرکت لاماس آمریکا آغاز و تنها دو سال بعد در سال۱۳۴۸ رسماً به بهره‌برداری رسید.

ویران شدن پتروشیمی آبادان

مجتمع پتروشیمی آبادان بعد از انقلاب ۵۷ به فعالیت خود بدون وقفه خاصی ادامه داد اما با شروع جنگ ایران و عراق و هم‌مرز بودن شهر آبادان با کشور عراق به‌طور روزانه هدف اصابت تعداد زیادی راکت و موشکهای عراقی قرار گرفت و به‌طور کامل ویران شد. اما در سال ۱۳۶۷ پس از پایان جنگ عملیات بازسازی پتروشیمی آبادان آغاز گردید و مهندسان متخصص مجتمع توانستند آن را مجدداً راه اندازی و وارد چرخه تولید کشور بکنند. در حال حاضر مهمترین محصول تولیدی این پتروشیمی پی وی سی است که تولید این محصول در سال ۱۳۸۴ به حدود ۶۰۰۰۰ تن افزایش یافت.

بورس در خوزستان , شرکت پتروشیمی آبادانمحصولات تولیدی توسط مجتمع پتروشیمی آبادان

یکی از مزایایی که پتروشیمی آبادان را ازدیگر پتروشیمی های هم گرید متمایز می نماید تنوع تولید محصولات می باشد که درطول مدت کارکرد پتروشیمی آبادان توسط کارشناسان و متخصصان این مجتمع با تحقیق و بررسی بعمل آمده به این مهم دست یافته اند. پتروشیمی آبادان با دارا بودن دو واحد تولید p.v.c(پلی وینیل کلراید) ماده اولیه صنعت پلاستیک قادرخواهد بود که گریدهای مختلفی ازاین محصول را تولید وبه بازارهای داخلی وجهانی عرضه نماید که همه این دستاوردها با درایت مدیران ومتخصصان وکلیه کارکنان زحمتکش آن به دست آمده و ما امید و اریم که همیشه شاهد این رشد وشکوفایی باشیم.

محصولات تولیدی پتروشیمی آبادان به شرح زیرمی باشد:

پی . وی . سی (P.V.C ):
پی وی سی پتروشیمی آبادان از نوع سوسپانسیون بوده و در 15 گرید متفاوت تولید می شود . عمده گریدهای تولید 70 – S ، 65- S ، 60 – S ، 57- S می باشد .
دودسیل بنزن ( D.D.B ) :
این ماده پاک کننده بصورت مایع ، بی رنگ و شفاف است . ( D.D.B ) توسط صنایع پایین دستی با روشهای مختلف به صورت پودرهای شوینده در آمده و به بازار عرضه میگردد .
سود سوز آور :
با نام شیمیایی هیدروکسید سدیم و در بازار به نام کاستیک سودا معروف است . سود سوز آئر در پتروشیمی آبادان به صورت محلول غلیظ 50% تهیه می شود .این ماده هم اکنون در کشور ما در صنایع عمده ای نظیر نفت ، کاغذ سازی ، نساجی ، صابون سازی مصرف فراوانی دارد .

[divide]

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا