بورس در اردبیل – ثبت نام کد بورسی و آموزش بورس

بورس در اردبیل – ثبت نام کد بورسی و آموزش بورس

در سالهای اخیر مردم اردبیل علاقه ی بسیار زیادی به سرمایه گذاری نشان داده اند. اردبیلی ها به خوبی دریافته اند که آینده ی مالی زندگی هر فرد به سرمایه گذاری در بورس و بازارهایی مشابه آن بستگی دارد. از طرفی باید بدانیم که آموزش بورس بسیار مهم است . پس برای دریافت کد بورسی و همچنین آموزش بورس در اردبیل می توانید به کارگزاری آگاه مراجعه کنید و یا از آموزش های ویدیویی این وبسایت بهره لازم را ببرید.

از این رو جهت ثبت نام و سرمایه گذاری بورس در اردبیل ابتدا باید به صورت اینترنتی ثبت نام خود را تکمیل نمود. پس از آن یکبار به صورت حضوری به یکی از شعب کارگزاری در تمامی استانهای ایران و یا دفاتر پیشخوان دولت در شهر اردبیل مراجعه نمایید. در صورتی که در شهر شما شعبه ی کارگزاری وجود ندارد بهترین راه مراجعه به دفتر پیشخوان دولت است.

البته اگر کارگزاری بورس در شهر اردبیل وجود نداشت. حتی می توان به صورت آنلاین نیز احراز هویت نمود. پس برای آموزش بورس در اردبیل نیز اگر مرکز آموزشی وجود ندارد. مطالب این سایت به نوعی طراحی شده که نیازهای شما را فراهم کند. در نهایت لازم است بدانید که با توجه به امکانات فعلی دریافت کد بورسی در اردبیل اصلا کار سختی نیست و از بستر آنلاین همه ی کارها شدنی است.

ثبت نام کد بورسی در اردبیل

 

این توضیحات برای این ارائه شد تا شما بدانید حتی اگر دسترسی فیزیکی به کارگزاری بورس نداشتید می توانید از خدمات آنلاین استفاده کنید. لذا می توان گفت که در شهر شما هم کارگزاری وجود دارد و هم مرکز آموزش بورس. پس هیچ نگرانی از این نظر وجود ندارد.

پس از تکمیل مراحل ثبت نام در مرحله ی آخر، آدرس دفاتر پیشخوان منتخب و یا شعب کارگزاری به شما نمایش داده خواهد شد. سپس می توانید جهت آموزش حرفه ای بازار سهام از دوره های آموزشی حضوری و آنلاین استفاده نمایید. پس از ثبت نام این مزایا به شما تعلق می گیرد:

✳️. اعتبار خرید سهام تا۶۰% پورتفوی.
✳️. وام قرض الحسنه تا۷۰% پورتفوی.
✳️. تخفیف نقدی 10 تا 25 ٪ در کارمزد معاملات سهام وآتی سکه.
✳️. تا۶۰ ٪ تخفیف کلاس های آموزشی تحلیلی.
✳️. تا۸۰ ٪تخفیف بسته مشاوره وتحلیلی.
✳️. نرم افزار معاملاتی زیبا و پرکاربر.
✳️. جایزه نقدی 10 هزارتومان پس از تکمیل ثبت نام.
✅. درصورتی که از کارگزاری های دیگر کد معاملاتی دارید بازهم می توانید با دریافت کد معاملات آنلاین آگاه از مزایای آن استفاده کنید.

 

بورس در اردبیل,ثبت نام کد بورسی در اردبیل

آموزش کلاسهای بورس در اردبیل

آموزش و نصب نرم افزار در اردبیل

مزایای سرمایه گذاری در بورس:

  • به زمان و مکان خاصی محدود نیست.
  • دسترسی به اطلاعات سریع ، رایگان و نامحدود است.
  • نقدشوندگی در بورس بسیار بالا و منعطف است.
  • امکان سرمایه گذاری مستقیم و غیر مستقیم در آن وجود دارد.
  • هزینه ی بسیار کم کارمزد معاملات در مقایسه با سایر معاملات.
  • هزینه ی اشتباهات به شرط رعایت سرمایه ی مجاز پایین است.
  • برای بانوان و افراد بازنشسته یک شغل کم خطر و ایده آل است.
  • به راحتی می توان بین صنایع مختلف سرمایه را به گردش درآورد.
  • با توجه به توان توسعه بازاری گسترش یافته و در حال توسعه است.
  • بازده بازار سهام نسبت به بازار مسکن، طلا، ارز، بانک و … بیشتر است.
  • امکان استفاده از مشاوره ی متخصصان بورسی با کمترین هزینه ی ممکن
  • با سرمایه گذاری در بورس به رشد اقتصاد و در نهایت رفاه اقتصادی فردیمان کمک می کنیم.
  • نیاز به سرمایه ی زیاد ندارد و با حداقل صد هزار تومان می توان در بورس سرمایه گذاری کرد.
  • در دوران رکود و رونق اقتصادی می توانیم در آن سرمایه گذاری کنیم. پس یک بازار دائمی است.
  • تنوع ابزارهای معاملاتی ساده و فرایند بدون دردسر معاملات سهام در مقایسه با سایر معاملات
  • بورس در برابر تورم سپر تورمی محسوب می شود و ارزش سرمایه ی سهامداران را حفظ می کند.
  • کسب بازدهی بر اساس توانایی تحلیلی و همیشگی نه بر اساس موج های تورمی (علمی است)
  • میزان ریسک سرمایه گذاری در بازار سهام متناسب با دانش و ابزارهای مربوطه قابل مدیریت است.
  • با استفاده از روشهای نوین دسترسی به خرید و فروش سهام بسیار آسان است. و به صورت آنلاین انجام می شود.

شما می توانید برای دریافت کد بورسی و  آموزش بورس در اردبیل به کارگزاری آگاه که از کارگزاری های مطرح بورسی در اردبیل است مراجعه نمایید.

بورس در اردبیل – معرفی شهر اردبیل و زیبایی های بی نظیر اردبیل

شهر اردبیل و با نام باستانی،مقدس و فاخر آرتاویل (آرتا یعنی مقدس و ویل هم به معنای شهر است) یکی از ابرشهرهای ایران عزیز است. این شهر مرکز استان اردبیل ، زادگاه مردمی دوست داشتنی و مهمان نواز است.

شیخ صفی الدین اردبیلی از این شهر صفویه را بنیان نهاد. خاندان صفوی یکی از بزرگترین حکومت های دینی و مذهبی را بنا کردند. پس از این کار اردبیل اعتبار ویژه ای پیدا کرد. چون این شهر از دیرباز در مسیر جاده ی ابریشم قرار داشته و به همین دلیل همواره از رونق اقتصادی بسیار خوبی برخوردار بوده. از نظر جغرافیای طبیعی اردبیل یکی از محصورترین شهرهای ایران است و این حصار از ارتفاعات کوهستان های سبلان و تالش به وجود آمده است. لذا این موقعیت جغرافیایی سبب شده است اردبیل به یکی از سردترین شهرهای ایران تبدیل شود.

مرحوم رحیم موذن زاده ی اردبیلی (موذن بنام این شهر مشهور به بلال ایران) و برادر وی سلیم موذن زاده ی اردبیلی یکی از برترین مداحان سنتی ایران، نمادی از ریشه دار بودن دین و مذهب در این استان هستند.

جغرافیای شهری اردبیل – بالاشهر و پایین شهر اردبیل کجاست

یک نکته ی بسیار جالب در مورد شهر اردبیل این است که بر خلاف بسیاری از شهرهای ایران منطقه ی اعیان نشین و پر درآمد (بالاشهر) و قشر کم درآمد (پایین شهر) این شهر از نظر شمال شهر بودن و یا جنوب شهر بودن متفاوت است. در اغلب شهرهای ایران قشر کم درآمد و متوسط جامعه در جنوب شهر زندگی می کنند. قشر مرفه و پر درآمد در شمال شهر، اما در اردبیل این موضوع کاملا متفاوت است. پس در اردبیل قشر مرفه در پایین شهر زندگی می کنند و قشر متوسط و ضعیف در بالای شهر . در نتیجه بالاشهر اردبیل جنوب شهر و پایین شهر اردبیل شمال شهر است.

از محله های بالا شهر اردبیل می توان به محله های شهرک آزادی ، محله ی مخابرات ،محله ی رضوان ، محله حافظ ، محله معلم ، محله قدس و شهرک کارشناسان اشاره کرد.

 

دریافت سریع کد بورسی

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا