فیبوناچی ریتریسمنت; آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته; کاربرد فیبوناچی;آموزش صفر تا صد بورس ; آموزش بورس از صفر تا صد ; آموزش بورس رایگان ; بهترین سایت آموزش بورس

فیبوناچی ریتریسمنت در بورس – ابزار فیبوناچی Retracement

فیلم آموزش ابزار فیبوناچی ریتریسمنت در بورس – ابزار فیبوناچی Retracement

فیلم آموزش ابزار فیبوناچی ریتریسمنت در بورس و ابزار فیبوناچی Retracement برای هر تحلیلگری بسیار کلیدی و مهم می باشد. آموزش ویدیوی به شما کمک می کند هم زمان با تدریس مدرس خود نیز تمرین کنید. پس با استفاده از این روش یعنی ترکیب آموزش و تمرین بهترین نتیجه برای شما حاصل می شود.

ابزار فیبوناچی ریتریسمنت بسیار محبوب است . چون با استفاده از این ابزار می توانیم حدود پایان اصلاح های قیمتی را تشخیص دهیم. و در نتیجه در بهترین نقاط قیمتی معامله نماییم.

بسیاری از تحلیلگران نو آموز روش درست کار ابزار فیبوناچی ریتریسمنت در متاتریدر را نمی دانند. به همین دلیل علاوه بر نکات تحلیلی سعی کردم روش رسم صحیح را ابزار فییبوناچی ریتریسمنت را نیز آموزش دهم.

 

فیلم آموزش تصویری ابزار فیبوناچی ریتریسمنت در متاتریدر – سایت آپارات

درصد های فیبوناچی ریتریسمنت

سطوح و درصدهای اصلی فیبوناچی ریتریسمنت عبارتند از 23% ، 38% ، 50% ، 62% ، 78% و 88% که نسبت 23 و 88 کمتر رایج است و موارد استفاده ی خاص و کمی دارد.

درصدهای فیبوناچی ریتریسمنت
کاربرد فیبوناچی ریتریسمنت
 
یکی از مهمترین کاربردهای فیبوناچی ریتریسمنت شناسایی پایان اصلاح در امواج کارکشن است که این صورت که مانند تصویر بالا روی موج ایمپالس و صعودی اصلی این ابزار را رسم کرده ایم و پس از آن مشاهده می کنید که اخرین کف تشکیل شده روی 62% است.
از طرفی می توان از میزان اصلاحات برای محاسبه ی میزان اکستنشن استاندارد استفاده کرد. که در مقاله ی فیبوناچی اکستنشن به طور کامل در مورد آن بحث شده است.
 
تفاوت فیبوناچی اکستنشن با ریتریسمنت
 
تفاوت اصلی فیبوناچی اکستنشن با فیوناچی ریتریسمنت در نحوه ی رسم آن است که در ویدیو ی بالا به طور کامل شرح داده شده است. پس به طور کلی باید بدانیم که فیبوناچی ریتریس روی گام ایمپالس رسم می شود و برای شناسایی میزان اصلاح است ولی فیبوناچی اکستنشن روی گام اصلاح رسم می شود و برای پیش بینی میزان بازتاب ( اکستنشن ) مجاز با توجه به میزان اصلاح شکل گرفته است. در این ویدیو و ویدیوی مربوط به فیبوناچی اکستنشن که در گام پنجم ارائه شده آموزش تصویری فیبوناچی به طور کامل مورد بحث و پوشش قرار گرفته است.
رسم فیبوناچی ریتریسمنت و آموزش تصویری صفر تا صد فیبوناچی
 
برای رسم ابزار فیبوناچی ریتریسمنت در متاتریدر و سایر نرم افزارها توصیه میکنم ویدیو های آموزش این بخش را تماشا کنید. در این دوره ی آموزشی تلاش کرده ام آموزش صفر تا صد فیبوناچی را ارائه کنم تا به این ابزار به طور کامل مسلط شوید. آموزش صفر تا صد فیبوناچی به این معناست که پس از این دوره به صورت کاملا تخصصی این ابزار را بشناسید و در تحلیل های خود به شکل صحیحی به کار بگیرید.

گام پانزدهم

این ویدیو به زودی بارگذاری خواهد شد

آموزش بورس از مقدماتی

در صورتی که علاقمند به سرمایه گذاری در بورس هستید می توانید از این طریق کد بورسی خود را دریافت کنید

در صورتی که برای ثبت نام کد بورسی نیازمند آموزش هستید این مطلب را مطالعه کنید

0 +
تعداد نفراتی که کد بورسی گرفته اند​

فیبوناچی ریتریسمنت

فیبوناچی ریتریسمنت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا