گارتلی چیست ; آموزش الگوی هارمونیک گارتلی;الگوی گارتلی اپارات;gartley patternمعامله با الگوهای هارمونیک;واگرایی در الگوهای هارمونیک;تریگر ورود به معامله

گارتلی چیست ؟ آموزش الگوی هارمونیک گارتلی

گارتلی چیست ؟ آموزش الگوی هارمونیک گارتلی

الگوی هارمونیک گارتلی چیست ؟ الگوی هارمونیک گارتلی Gartley pattern یکی از مهمترین الگوهای هارمونیک است که یادگیری آن برای هر تحلیلگری واجب است.در این ویدیو به آموزش الگوی هارمونیگ گارتلی خواهیم پرداخت.

الگوی گارتلی چیست؟ Gartley pattern

الگوی گارتلی Gartley یک الگوی نمودار هارمونیک است که بر اساس اعداد و نسبت های فیبوناچی است که به معامله گران کمک می کند تا بالا و پایین های واکنش را شناسایی کنند. این الگو از یک موج X و یک ترکیب موج AB=CD تشکیل شده است.

الگوی گارتلی Gartley pattern متداول ترین الگوی هارمونیک مورد استفاده است. نقطه توقف ضرر یا همان استاپ لاس اغلب در نقطه 0 یا X قرار می گیرد و حد سود نیز اغلب در نقطه C تنظیم می شود. الگوهای گارتلی باید در ارتباط با سایر اشکال تحلیل تکنیکال که می توانند به عنوان تایید عمل کنند، استفاده شوند. پس باید این الگو را پس از شناسایی و تایید اولیه از نظر وجود سایر نشانه های تکنیکال مورد بررسی قرار داد.

الگوهای هارمونیک

الگوهای هارمونیک بر این فرض عمل می‌کنند که دنباله‌های فیبوناچی می‌توانند برای ساخت ساختارهای هندسی، مانند شکست‌ها و برگشت‌ها، در قیمت‌ها استفاده شوند. نسبت فیبوناچی در طبیعت رایج است و در میان تحلیلگران فنی که از ابزارهایی مانند اصلاحات فیبوناچی، برنامه‌های افزودنی، فن‌ها، خوشه‌ها و مناطق زمانی استفاده می‌کنند، تبدیل به یک حوزه تمرکز محبوب شده است.


بسیاری از تحلیلگران تکنیکال از الگوی گارتلی همراه با سایر الگوهای نمودار یا شاخص های فنی استفاده می کنند. به عنوان مثال، این الگو ممکن است تصویری کلی از جایی که قیمت احتمالاً از آن برگشت می کند ارائه دهد. سپس دقیقا در نقطه ی D یکی از الگوهای برگشتی مثل سر و شانه یا سقف و کف دوقلو شکل گرفته باشد. با این ترکیب تحلیلگر مطمئن می شود که برگشت خوبی در نمودار رخ خواهد داد.

مزیت اصلی این نوع الگوهای نمودار این است که به جای اینکه فقط به یکی یا دیگری نگاه کنند، بینش خاصی را در مورد زمان و اندازه حرکت قیمت ارائه می دهند.

در این ویدیو به آموزش الگوی گارتلی در اپارات خواهم پرداخت.

گارتلی چیست ؟ gartley pattern

آموزش الگوی هارمونیک گارتلی به صورت کامل و ویدیویی –

گام پانزدهم

این ویدیو به زودی بارگذاری خواهد شد

آموزش بورس از مقدماتی

در صورتی که علاقمند به سرمایه گذاری در بورس هستید می توانید از این طریق کد بورسی خود را دریافت کنید

در صورتی که برای ثبت نام کد بورسی نیازمند آموزش هستید این مطلب را مطالعه کنید

گارتلی چیست – الگوی گارتلی اپارات- آموزش الگوی هارمونیک گارتلی – الگوی گارتلی اپارات

0 +
تعداد نفراتی که کد بورسی گرفته اند​

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا