نکات مهم تحلیل الگوی ab=cd

تحلیل الگوی ab=cd – نکات مهم

تحلیل الگوی ab=cd - الگوی ای بی سی دی

در این مطلب نکات مهم تحلیل الگوی هارمونیک AB=CD و نسبت های الگوی هارمونیک ای بی سی دی را به شما آموزش میدهیم. شناخت کافی از ریسک ها و فرصت های الگوهای هارمونیک در تحلیل تکنیکی به شما قدرت معاملاتی بسیار زیادی می دهد.

شناخت این نکات تحلیلی برای هر تحلیل گر حکم نکات حیاتی را دارد. پس در صورت عدم رعایت آنها ممکن است زیان های بدی متوجه شما باشد.

 

برای معامله صحیح و موفق در الگوی ABCD ابتدا باید تحلیل الگوی AB=CD  را انجام دهید. پس از آن اصول تاکید شده در ویدیوی آموزشی این صفحه را رعایت کنید. پس اگر بخواهیم رویه ی معامله در این الگو ها را شرح دهیم. به این صورت است

الگوهای هارمونیک در تحلیل تکنیکی - تحلیل و معامله الگوی AB=CD

پس از اینکه تحلیل الگوی AB=CD را انجام دادید و آن را شناسایی کردید، سپس می توانید به دنبال فرصت معاملاتی در نقطه D باشید.

شما دقیقاً به همان روش، با معکوس کردن الگو و سفارشات معاملاتی خود، به بازاری با روند نزولی با معاملات صعودی (خرید) نزدیک خواهید شد.
برای انجام معامله فروش در الگوی AB=CD با روند صعودی، یک سفارش فروش در نقطه D قرار دهید. حد ضرر خود را چند پیپ بالاتر از آن نقطه قرار دهید. پس از رسیدن به D، یک اصلاح فیبوناچی جدید از نقطه A تا D الگو بکشید، سود خود را در سطوح 38.2٪ -61.8٪ فیبوناچی قرار دهید. ( به طور کلی این هدف یابی و تعیین حد سود الگوهای هارمونیک در تحلیل تکنیکی جواب می دهد . به خصوص الگوی ABCD )

الگوی هارمونیک AB=CD;الگوهای فیبوناچی;الگوهای هارمونیک در بورس;الگوی هارمونیک ABCD;نسبت های الگوی ab=cd;نسبت های الگوی ای بی سی دی
الگوی هارمونیک AB=CD;الگوهای فیبوناچی;الگوهای هارمونیک در بورس;نسبت های الگوی ab=cd

پس از تحلیل اولیه سفارش ورود خود را ثبت کنید.

اولین گام این است که نقطه D را که الگو تکمیل می شود شناسایی کنید و ورودی خود را در آنجا قرار دهید.
پس از تحلیل الگوی هارمونیک ای بی سی دی حتما استاپ لاس یا همان توقف ضرر خود را تنظیم کنید.

فراموش نکنید که برای تحلیل صحیح باید به نسبت های الگوی AB=CD مسلط باشید . در ویدیوهای قبلی و این ویدیو نسبت های الگوی AB=CD به طور کامل توضیح داده شده است.

استاپ لاس خود را فقط چند پیپ یا ریال بالاتر از نقطه D قرار دهید. معمولا من در بازار ایران حدود 7 درصد برای حد ضرر فاصله قائل می شوم. این به این دلیل است که اگر موج C-D به فراتر از این نقطه برسد، معمولاً در این جهت بسیار بیشتر ادامه می‌یابد.

خلاصه

از این درس آموختید که …
    الگوی هارمونیک ای بی سی دی به شما کمک می کند تشخیص دهید که چه زمانی قیمت در شرف تغییر جهت است تا بتوانید زمانی که قیمت ها پایین است خرید کنید و زمانی که قیمت ها بالا هستند بفروشید.
    این الگو از سه پایه تشکیل شده است، با دو پایه مساوی با برچسب AB و CD، آنها با هم یک شکل زیگزاگ را تشکیل می دهند – از این رو نام مستعار آن، “رعد و برق” است.
    می توان از آن در هر بازار مالی و در هر بازه زمانی استفاده کرد.

    هنگامی که یک بازار روند صعودی دارد، اولین پایه (A-B) با افزایش قیمت از A به B تشکیل می شود.
    در نقطه B، قیمت تغییر جهت داده و به شدت پایین می‌آید تا پایه B-C را تشکیل دهد – در حالت ایده‌آل، افزایش قیمت بین نقاط A و B به میزان 61.8% یا 78.6% تغییر می‌کند.
    سپس قیمت به روند صعودی اصلی خود ادامه می‌دهد و یک پایه C-D را تشکیل می‌دهد که باید همان طول پایه A-B باشد.
    هنگامی که تصمیم گرفتید که فکر می کنید الگو در کجا کامل می شود (نقطه D)، باید در این مرحله یک سفارش فروش بگذارید و به دنبال سود بردن از برگشت قیمت باشید.
    حد ضرر خود را چند پیپ بالاتر از نقطه D قرار دهید.

    ترسیم یک اصلاح فیبوناچی جدید از نقطه A تا D الگوی تکمیل شده و سود برداشت در نقطه ای که قیمت 61.8٪ از فاصله بین A و D را عقب می اندازد.
    شما دقیقاً به همان روش به بازار نزولی با معامله (خرید) صعودی در نقطه D نزدیک خواهید شد – الگو و سفارشات معاملاتی شما به سادگی معکوس خواهند شد.

گام پانزدهم

این ویدیو به زودی بارگذاری خواهد شد

آموزش بورس از مقدماتی

در صورتی که علاقمند به سرمایه گذاری در بورس هستید می توانید از این طریق کد بورسی خود را دریافت کنید

در صورتی که برای ثبت نام کد بورسی نیازمند آموزش هستید این مطلب را مطالعه کنید

0 +
تعداد نفراتی که کد بورسی گرفته اند​

تحلیل الگوی ab=cd

تحلیل الگوی ab=cd

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا