کندل استیک چیست ;کندل شناسی پیشرفته;انواع کندل استیک;کندل های مهم;انواع کندل شمعی;انواع نمودار در تحلیل تکنیکال;انواع نمودار در ارز دیجیتال;انواع نمودار در فارکس; انواع نمودار در تکنیکال

کندل استیک چیست ؟انواع نمودار و کندل شناسی در تحلیل تکنیکال

کندل استیک چیست ؟ انواع نمودار و کندل شناسی در تحلیل تکنیکال

کندل استیک چیست ؟ چه نوع نمودارهایی در تحلیل تکنیکال وجود دارد و کندل شناسی در تحلیل تکنیکال چه کاربردی دارد، کندل شناسی پیشرفته آیا به من در تحلیل تکنیکال کمک می کند ، چه کندل هایی مهم تر هستند ؟. این سوال هایی است که احتمالا با آنها مواجه بوده اید و در مسیر آموزش تحلیل تکنیکال از خود پرسیده اید.ما در این دوره ی آموزشی تلاش میکنیم با به بهترین و کامل ترین شکل ممکن به این سوالات شما پاسخ دهیم. پس از آموزش کندل ها نیز با نحوه رسم انواع نمودار در تحلیل تکنیکال آشنا خواهیم شد.

کندل استیک ها در واقع نمودارهای قیمتی مخصوص یک روز و یا یک بازه ی زمانی مشخص هستند که نشان می دهند در ذهن معامله گران چه می گذشته است. آیا ترسیده اند و یا با بی باکی و ولع زیادی در حال خرید سهام یا هر ابزار مالی دیگری هستند. پس در واقع با یادگیری تحلیل تکنیکال می توانیم وضعیت روانی معامله گران در آن برهه ی زمانی خاص را تحلیل کنیم.

در گام اول آموزش ابتدا به شما آموزش می دهیم که کندل استیک چگونه به وجود می آید و در ویدیوهای تکمیلی دوره ی تحلیل تکنیکال انواع کندل استیک و کندل های مهم را بررسی خواهیم کرد.در مباحث کندل شناسی پیشرفته نیز سعی میکنیم یاد بگیریم که الگوهای کندلی باید در چه مکان یا زمانی از نمودار شکل بگیرند تا ارزش تحلیل داشته باشند.

انواع نمودار در تحلیل تکنیکال

نمودار ها از کنار هم قرار گرفتن کندل استیک ها به وجود می آیند. در واقع کندل استیک سلول نمودار است. روشهای مختلفی برای رسم نمودار قیمتی وجود دارد اما به طور کلی سه نوع رسم مرسوم است و البته روش چهارم هیکن آشی نیز در سالهای اخیر در بین تحلیل گران رواج پیدا کرده است که در یک پست اختصاصی به آموزش و بررسی آن خواهیم پرداخت. در ویدیوی زیر می توانید به طور کامل با انواع روشهای رسم نمودار آشنا شوید.

کندل استیک چیست ;کندل شناسی پیشرفته;انواع کندل استیک;کندل های مهم;انواع کندل شمعی;انواع نمودار در تحلیل تکنیکال;انواع نمودار در ارز دیجیتال;انواع نمودار در فارکس; انواع نمودار در تکنیکال

ویدیوی آشنایی با کندل استیک و انواع نمودار در تحلیل تکنیکال

برای یادگیری کامل این مبحث توصیه میکنم ویدیوی زیر را تماشا کنید

در صورتی که علاقمند به سرمایه گذاری در بورس هستید می توانید از این طریق کد بورسی خود را دریافت کنید

آموزش بورس از مقدماتی تا پیشرفته – مقدماتی تا پیشرفته –

در صورتی که برای ثبت نام کد بورسی نیازمند آموزش هستید این مطلب را مطالعه کنید

0 +
تعداد نفراتی که کد بورسی گرفته اند​

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا