کار در منزل بورسی,کار در خانه با بورس

بورس راهکار عالی برای کار در خانه بانوان و کسب کار در منزل

بورس یک راهکار عالی برای کار در خانه بانوان و کسب کار در منزل

چرا آموزش بورس یک راهکار عالی برای کار در خانه بانوان است و به آنها کمک می کند یک کسب و کار در منزل ایجاد کنند ؟ اغلب وقتی نتایج جستجوی مردم برای کسب و کار در منزل را بررسی می کنیم به این عبارات بر می خوریم. کار آسان در منزل ، کار در منزل اینترنتی ، ایده های پولساز خانگی ، کار پاره وقت در منزل ، شغل اینترنتی در خانه و … . همه ی اقشار جامعه و به خصوص بانوان در شرایط کنونی به دنبال کارهایی هستند تا بتوانند به اقتصاد خانواده کمک کنند . اما گاها راه را اشتباه می روند. اغلب کارهای در منزل درآمد بسیار پایینی دارند و عملا مورد استثمار افراد سودجو قرار می گیرند.

در حالی که فعالیت در بورس یکی از با منزلت ترین ، پر درآمد ترین کار خانگی است اما بسیار از مردم آن را نمی شناسند. در این مطلب به خوبی فرصت ها و چالش های کار بورس در منزل برای خانم ها را توضیح می دهیم.

دنیای امروز دنیای بسیار پیچیده و سریعی است . دنیایی که روز به روز پیچیده تر می شود . اقتصاد هم روز به روز پیچیده تر می شود و امروزه کمتر کسی است که باور کند در یک خانواده فقط مرد خانواده کار میکند . وضعیت تورمی اقتصاد هم این الزام را برای خانواده ها ایجاد میکند که همه ی افراد به خصوص مرد و زن کار کنند و این کار می تواند تبعات زیادی داشته باشد با این حال کمبودهای مالی این موضوع را به یک ضرورت تبدیل میکند.

خانواده موفق در اقتصاد تورمی – کار در منزل خانم ها یک راهکار عالی

همه ی ما خوب میدانیم که در یک خانواده موفق زن و مرد بایستی وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا کانون خانواده همیشه گرم و مستحکم باشد . حال بنا به ضرورت مالی و فشار اقتصادی زن هم مجبور می شود پا به پای مرد کار کند و طبیعتا در چنین وضعیتی در انجام وظایف همسرانه خود قطعا دچار مشکل می شود ، یا اینکه باید فشار زیادی را تحمل کند و این فشار فرسودگی و … را در پی خواهد داشت که نهایتا باز مشکلاتی را سبب خواهد شد . از طرفی مردان به شدت تمایل دارند همسرانشان در منزل به امور رسیدگی کنند و اصلا مایل نیستند همسرانشان در دنیای بیرون بدون حضورشان رفت و آمد زیادی داشته باشند و اگر هم به فعالیت شغلی همسر خود رضایت می دهند عمدتا به دلیل فشار اقتصادی است .

 

 

کار در منزل یعنی دوری از پرخاشگریکار در منزل یعنی دوری از افسردگی

دوری از افسردگی با کار اینترنتی در خانه

از طرف دیگر ماندن در خانه هم باز تبعات خاص خود را دارد و بایستی جهت در امان ماندن از مشکلات خانه نشینی و …. بانوان چاره ای اندیشید. عمده ی زنان خانه دار نالان از این موضوع هستند که هنگام خانه ماندن حوصله ی شان سر می رود و یا اینکه تحمل فضای خانه برایشان سخت می شود . و این وضعیت می تواند مشکلات فکری و روانی از جمله افسردگی و بی انگیزگی را برایشان رقم بزند . اغلب بی حوصلگی های زنان با حالت پرخاشگری ظاهر می شود که عمده ی مردان در تشخیص دلایل آن ناتوان هستند.

همه ی ما تا حدود زیادی با این مشکلات آشنا هستیم و موضوع بحث ما این نیست که این مشکلات چه هستند بلکه میخواهیم راهکاری ارائه دهیم که بانوان با توجه به وقت آزاد و منعطف خود و حضور در منزل بتوانند در این شرایط اقتصادی کمک حال همسر خود در تامین منابع مالی زندگی شان باشند.مطمئنا با چنین فعالیت های کیفیت زندگی بانوان بهبود بسیاری خواهد داشت و از طرفی با نقش آفرینی در اقتصاد خانواده نقش بسیار قابل توجه تری ایفا خواهند کرد. به لحاظ روانی نیز دائما بهبود را تجربه می کنند.

 

کار در منزل به صورت اینترنتی یعنی منزلت اجتماعی بالاتر

منزلت اجتماعی بالاتر با کار در خانه بورسی

فعالیت اقتصادی در بازار سهام علاوه بر همه ی مزایایی که دارد باعث می شود خانم های خانه دار اعتماد به نفس بسیار بالایی بدست آورند و حس حضور در اجتماع را بهتر درک کنند.اعتماد به نفس در زنان به شدت روی توان بانوان تاثیری مطلوب دارد و موفقیت های بعدی آنها را راحت تر می کند.

خانم ها تحلیلگر و معامله گران بهتری می توانند باشند – کار در خانه خانم ها

آمارها ثابت می کند که بانوان از نظر تحلیل و معامله گری در بورس نسبت به آقایان موفق تر هستند. بانوان بر خلاف آقایان اهداف کوچک بسیاری دارند و رسیدن به این اهداف راحت تر است و همین اهداف خرد و کوچک نتایج بزرگی را رقم می زنند . از طرفی بانوان نسبت به آقایان واقع بین تر هستند و با این خصوصیات راحت تر می توانند معاملات سهام خود را مدیریت کنند.

همچنین بانوان به دلیل ویژگی های ذاتی از ضرر فراری هستند و خیلی سریع از موقعیت های ضرر ده خارج می شوند و به همین دلیل خیلی کمتر از آقایان در باتلاق ضرر گرفتار می شوند. یکی از دلایلی که بانوان در انجام تحلیل و معاملات بهتر عمل می کنند ساختار منظم ذهنی انهاست . زن ها باید دائما محیط خانه را مرتب کنند و این کار را هر روز انجام می دهند و این تکرار به طرز شگفت آوری منجر به نهادینه شدن نظم در وجودشان می شود . آن چیزی که در تحلیل و معامله بسیار مهم است نظم است و از این نظر خانم ها نسبت به آقایان بسیار جلوتر هستند.

 

کار در منزل یعنی کمک به اقتصاد خانواده

پشتوانه ی خانم ها باشیم

مردان باید همسران خود را در این مسیر حمایت کنند و بخشی از مدیریت اقتصاد خانواده و کسب درآمد را به همسر خود بسپارند . از آنها حمایت کنید وقتی ممکن است شکست های موقتی را تجربه کنند . زنان بسیار حساس هستند و زودتر از مردان نا امید شده و شکست را می پذیرند . لذا بایستی از جملات تخریبی پرهیز کرد و با تشویق دائمی فضایی را برایشان مهیا کرد تا بتوانند به آن مهارت لازم دست پیدا کنند . آن وقت است که میبینید همسرتان به بازویی قدرتمند در تامین مالی زندگیتان تبدیل شده است. از طرفی دیگر با اشتغال به فعالیت سرمایه گذاری در بورس دیگر مشکلات خانه نشینی را حس نخواهند کرد . دنیای بورس آنقدر جذاب است که هر روز نکته ای جدید برایشان دارد و روز به روز در این مسیر بیشتر تلاش خواهند کرد.

[divide]

کار در منزل با کامپیوتر و اینترنتی

 

 

بهبود فضای گفتمان خانه و موضوعات قابل بحث

مردان مشهور هستند به کم گویی. موضوعات مورد علاقه ی مردان مواردی چون سیاست و اقتصاد است . وقتی زنان به فعالیت در بورس می پردازند خود به خود با دنیای مردان و علایقشان نیز بیشتر آشنا می شوند . موضوعات بیشتری برای گفتگو دارند و همین ساختار باعث گفتمان بیشتر بین زوجین می شود. زنها بیشتر شنیده می شوند و لازم نیست در مورد این حس خوب در زنان بیشتر توضیح دهم ….

[divide]

کار در منزل یعنی درآمد بیشتر و استقلال مالیکار در خانه یعنی استقلال مالی و مدیریت بهتر خانواده

تربیت بهتر فرزندان با کار در خانه بانوان

یکی از مخربترین نتایج اشتغال زنان، بیرون از منزل؛ غفلت از وظایف مادرانه و تربیت فرزندان است.

فرزندان بزرگترین ثمره ی یک ازدواج هستند و می بایست تمامی تمرکز والدین بر رشد و تربیت آنها معطوف شود. مسلما مادرانی که ساعات زیادی بیرون از منزل هستند نمی توانند وظایف مادری خود را به بهترین شکل انجام دهند و این موضوع می تواند اثرات بسیار زیانباری بر تربیت فرزندان داشته باشد .

به خصوص در دوران بلوغ فرزندان که بیشترین توجه را از طرف والدین می طلبند. حال والدینی که شدیدا مشغول تامین معیشت زندگی هستند می توانند در این برهه ی حساس با تمام وجود از فرزند خود مراقبت کنند؟. مسلما خیر و به یکباره متوجه میشوند که فرزندشان متاسفانه به دلیل عدم توجه و البته کمبود های عاطفی ارتباط با پدر و مادر به منظور پر کردن خلاء حضور والدین وارد ارتباط هایی می شود که ممکن است آینده اش را نابود کند. بانوان با فعالیت در بورس و حضور تمام وقت در خانه علاوه بر کمک به رشد اقتصادی خانواده می توانند به راحتی نظارت مستقیم و کاملی بر فرزندان خود داشته باشند و این دغدغه ی زنان شاغل به طور کامل به بهترین شکل ممکن حل می شود.

[divide]

کار در منزل یعنی استقلال مالی

استقلال مالی بانوان با کار در خانه به صورت اینترنتی و در بورس

استقلال مالی بانوان یکی از مهمترین خواسته های ایشان است که نیاز به فعالیت اقتصادی مستقل هم دارد . بسیاری از زنان مایل نیستند به صورت دائم از همسران خود خرج روزانه و یا برای رفع نیازهایشان طلب پول کنند و معتقدند که این کار عزت نفس و اعتماد به نفس شان را خدشه دار می کند .

از طرفی برخی آقایان از این موضوع استفاده ی نادرستی می کنند و با توجه به وابستگی مالی همسر خود رفتار درستی با ایشان ندارند و این رفتار در بلند مدت آسیب های اجتماعی زیادی به دنبال خواهد داشت . از طرفی همه ی بانوان مشهور هستند به افرادی که همیشه پس انداز دارند . حال اگر بتوانند به مهارتی دست یابند که از این پس انداز ها در مسیر خلق ارزش ( تولید ثروت ) استفاده کنند علاوه بر استقلال مالی می توانند به روند رو به رشد اقتصاد خانواده هم کمک نمایند. 

[divide]

دریافت سریع کد بورسی

[divide]

چند اصل مهم برای ایجاد یک فضای کاری خوب در دل خانه

  • حتما یک فضای مناسب برای کار خود ایجاد کنید . هر جایی از خانه مناسب کار نیست. حتما محل کار خود را در خانه مشخص کنید و مانند یک محل رسمی برای کار آنجا را آماده کنید.
  • برای خود ساعت کار در نظر بگیرید و منظم تر از قبل فعالیت های شغل جدیدتان را انجام دهید
  • سعی کنید از شعارهای انرژی بخش در اطراف میز یا محیط کارتان استفاده کنید
  • حتما چند گلدان از گیاهان اکسیژن ساز و انرژی بخش در محل کارتان داشته باشید . این کار به شدت در بهبود عملکرد شما مفید است
  • با رعایت ساعت کاری اجازه ندهید از انجام سایر امور منزل غافل شوید. این کار باعث میشود همسرتان حس کند که علاوه بر انجام فعالیت های جدید و سودمند به امور خانه هم مانند قبل و حتی بهتر از قبل رسیدگی می کنید

 

 

بانوی گرامی برای شروع فعالیت در بورس دو گام اساسی باید بردارید

دریافت کد بورسی به صورت رایگان و غیر حضوری

گذراندن دوره ی آموزشی رایگان مبانی سرمایه گذاری در بورس

4 دیدگاه دربارهٔ «بورس راهکار عالی برای کار در خانه بانوان و کسب کار در منزل»

    1. محسن رضایی

      ممنونم از لطف شما
      امیدوارم که موثر باشه و بهترین عملکرد رو در بورس داشته باشید

  1. با نوشته ی شما خیلی موافقم
    فعالیت در بورس برای خانمها جذاب و درامدزا خواهد بود
    ولی از این شغل نمیشه توقع درامد ماهانه داشت در واقع یه جور سرمایه گذاری چند ساله ست
    برای چند سال اول که درامدی نداریم پیشنهادی دارید؟
    ممنون

    1. محسن رضایی

      سلام . به شرط آموزش خوب و داشتن پشتکار شغل اول هم میتونه باشه و درآمد ماهیانه هم به اندازه ی حقوق ایجاد کرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا